1. REKLAMACJA PRODUKTU

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

1.3.1. pisemnie na adres: Zaczernie 188, 36-062 Zaczernie;

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@do-kamienia.pl;

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Zaczernie 188, 36-062 Zaczernie. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Moje ulubione produkty

close

Impregnat do...

close

WORKI FILTRACYJNE

close

AP-207 Pasta...

close

Klej-szpachla...

close

Klej...

close

AP-104 NANO...

close
close

ROMANO litery ze...

close
close

LÖSEFIX Lithofin

close

Piaskarka...

close

Protect Remover...

close

WEXA Lithofin

close

Dysza do...

close
close
close

OCZYSZCZALNIA...

close

DAYSTONE COVER...

close

AP-206 Samo...

close

SOLVED krem do...

close

AP-105 Impregnat...

close

DYNASIL® EFFECT...

close

SurfaPore™ Wet...

close

AP-103 WET LOOK...

close

Zestaw do...

close
close

AP-312 Pasta do...

close
close

BERO Lithofin...

close

Klej epoksydowy...

close

DYNASIL RENOWAL...

close

ALGES koncentrat

close

BLOKKER SLIP...

close
close

Kamienie...

close

DYNASIL RENOWAL...

close

Blocker Flekk...

close

CLEANER (dawniej...

close

Blocker Flekk...

close

PRZECIW PLAMOM...

close

QUARTZ TONER...

close
close

KRISTALIZER...

close

MEBA CLEAN...

close
close

ADEX środek do...

close
close

LISTWA, SZYNA...